מחזירים את גואטה!

חבר הכנסת יגאל גאוטה הגיש מכתב התפטרות היום בבוקר, אבל עוד יש לנו הזדמנות לתקן את הפרשה הנוראית הזאת. חה"כ גואטה רצה לשמוח עם משפחתו ובגלל לחצים מגורמים קיצוניים נאלץ להתפטר. זה לא צריך להסתיים ככה. אנחנו לא מוכנים לקבל מציאות בה אדם צריך לבחור בין משפחתו לעבודתו. יגאל גואטה צריך את התמיכה שלנו. חתמו על העצומה- כולנו יחד משפחה אחת!

לא לשכונה לאלפיון העליון בליפתא - כן לאתר מורשת, טבע ונוף תרבות

הכפר ליפתא בכניסה לירושלים הוא האתר השלם השמור ביותר באזורנו של מכלול התיישבותי המשקף את התפתחות החקלאות, הארכיטקטורה, והתרבות המקומית לאורך אלפי שנות היסטוריה. זהו השריד היחיד אשר "קפא בזמן" ונשאר בשלמות יוצאת דופן, של תרבות אדריכלית וחקלאית שהיתה נפוצה במזרח התיכון במשך אלפי שנים אך נהרסה כליל ב 1948 (בישראל) או עברה מודרניזציה והתפתחות ולכן איבדה כל מאפיין תרבותי-היסטורי עתיק (בישראל ובמדינות השכנות). ליפתא כיום הוא חלק חשוב מטבעת השטחים הפתוחים שסביב ירושלים, ובזכות מיקומו המרכזי של הכפר בכניסה לעיר, מהווה ריאה ירוקה נגישה במיוחד ואבן שואבת לאוכלוסיות מגוונות ולמטיילים רבים.

מצילים את הרפורמה בבנקים

הרפורמה בבנקים אמורה להשפיע על יוקר המחיה פי כמה מאשר הרפורמה בסלולר. ועדה ממשלתית הראתה שהבנקים בישראל הם לא תחרותיים ושאת המחיר משלמים אנחנו האזרחים והעסקים הקטנים (שמגלגלים את המחיר עלינו הצרכנים).
50 שנה לא הוקם פה בישראל בנק חדש והריכוזיות בבנקים חוגגת על חשבוננו.

זה לא כסף קטן- אלו 5000 ש"ח לשנה למשפחה!

הארגונים החברתיים נלחמו בכנסת נגד עשרות לוביסטים של הבנקים והצליחו להכניס את הרפורמה בבנקאות לחוק, אבל מאז שהחוק עבר לא קורה דבר.

דורשים הסעות לתלמידי הר חומה!

דורשים הסעות לתלמידי הר חומה! שלחו מכתב עכשיו

בשכונת הר חומה אין בתי ספר על יסודיים, מעל 2,100 תלמידים ותלמידות מהשכונה נוסעים מדי בוקר בתחבורה ציבורית או פרטית אל בתי הספר העל יסודיים הנמצאים מחוץ לשכונה.
התלמידים נוסעים בתחבורה ציבורית מעייפת עם זמני הגעה ארוכים לבית הספר וחזרה ממנו.

דורשים צל בתחנות האוטובוס

התחבורה הציבורית בארץ לא משהו, ויש הרבה דברים לשפר. אבל מה אנחנו רוצים בסה"כ? משהו מאוד פשוט. להגיע לתחנת האוטובוס ולשבת בצל.
אנחנו רוצים להגיע לעבודה כשהחולצה לא ספוגה מזיעה ואת ההמתנה הארוכה לאוטובוס להעביר בלי להתייבש.
אם משקיעים מיליארדים ברכבת הקלה, יכולים גם להשקיע הרבה פחות ולבנות תחנות שמכבדות את הנוסעים. 
חתמו על העצומה!

בית


אנא על בשפה פיסול ומהימנה
ויקימדיה חפש שלאנא על בשפה פיסול,
הצטרפו אלינו

עמודים